ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

درگیری مرگبار ۲ دندانپزشک در نیشابور | یکی از پزشکان خودکشی کرد

  • کد خبر: ۷۲۵۸۹
  • ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
  • ۲
درگیری مرگبار ۲ دندانپزشک در نیشابور | یکی از پزشکان خودکشی کرد
ظهر دیروز (سه‌شنبه ۸ تیر) ۲ دندانپزشک در نیشابور با یکدیگر درگیر شده و یکی از پزشکان در صحنه خودکشی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ۲ دندانپزشک در نیشابور دست به درگیری خونینی زدند. یکی از این پزشکان بعد از زخمی کردن همکار خود با قرص برنج خودکشی کرد و به بیمارستان منتقل شد.

دکتر سعید ن. همکار دندانپزشک‌ش را با ضربات شئی نوک‌تیز (احتمالا چاقو) راهی بیمارستان کرد و خود به دلیل مسمومیتِ احتمالا خودخواسته با دارو به بیمارستانی در مشهد منتقل شد.

ظهر سه شنبه، ٨تیرماه خبر حمله دکتر سعید ن. پزشک عمومی که گفته می‌شود با ضربات چاقو همکار دندانپزشک اش را که در همسایگی یکدیگر مطب دارند، مجروح ساخته، جامعه پزشکی و شهروندانی را که از این خبر مطلع شده‌اند، در بهت و حیرت فرو برد.

 

خودکشی با قرص برنج در صحنه خونین ۲ پزشک نیشابوری

بر اساس اطلاع دکتر سعید ن. از پزشکان شناخته شده است، با حضور در محل بانک سپه در خیابان امام خمینی (رو به روی پاساژ ناصرانی)، سراغ دکتر احمد ن. دندانپزشک رفته و پس از درگیری مختصر لفظی، با وارد کردن دست کم سه ضربه متوالی وی را به شدت مجروح ساخت.

شاهدان عینی گزارش کرده‌اند که این دندانپزشک شناخته شده و قدیمی با وجود خونریزی شدید و شدت جراحات با اقدامات درمانی صورت گرفته از مرگ نجات یافته است، اما پزشک ضارب دقایقی بعد از این حادثه خود نیز با حالتی آشفته به اورژانس مراجعه کرده و از مسمومیت دارویی خود با قرص برنج خبر داده و بلافاصله در محل اورژانس از هوش رفته است. بر اساس اطلاعات دریافتی وی پس از اقدامات اولیه، به علت وخامت حالش با بالگرد به بیمارستانی در مشهد انتقال یافته است.

بر اساس اطلاعات دریافتی وی پس از اقدامات اولیه، به علت وخامت حالش با بالگرد به بیمارستانی در مشهد انتقال یافت که تلاش پزشکان نتیجه نداد و ضارب مسموم فوت کرده است.

یک منبع آشنا با هر دو طرف این ماجرای خون‌بار از اختلاف و کدورت میان این دو نفر در روز‌های اخیر خبر داده است.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
0
این روزها پشت سر هم چه خبرهای ناگواری،بخصوص تحصیلکرده ها وافراد متخصص!
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
0
0
واقعا داریم سخت میگیریم زندگی را.زندگی یه شوخی هست و این شوخی تحت بازه زمانی نامشخصی اداره شده و هر وقت به انتهای این شوخی رسیدیم کارمان تمام شده و فاتحه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->